woensdag 28 oktober 2009

Kleurrijk winter


En hij is af !! Zowel de sjaal als mijn muts. Bij het opzetten de eerste keer van de muts vond Danny dat ik op het vrijheidsbeeld leek, niet echt hetgeen ik wilde horen, Maar de punten staken erg opvallend uit. Ze zijn inmiddels wat gecamoufleerd aan de voorzijde, nadat dochterlief me wel op een bloem vond lijken met de muts op. Aan de zij en achterkant laat ik ze wel zitten, is weer eens wat anders.

Om niet helemaal niets meer om het handen te hebben tijdens het bankhangen maak ik er nog bijpassende polswarmers bij (en als er genoeg katoen over is een tasje).




1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke kleuren heb je gebruikt. Lekker vrolijk, dat mag wel als het kouders en somberder wordt! Haakse!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen