zondag 11 oktober 2009

Clubdag Sancho

Gisteren de jaarlijkse clubdag gehad van Sancho, was weer super gezellig en ondanks dat ik de hele dag het fototoestel bij me had compleet vergeten hem ook te gebruiken :o 's Morgens een tilda workshop gevolgd bij Hannie (canvas doek beplakken met stofjes). Ik ben niet zo'n tilda fan, zeker niet van haar stofjes dus had bedacht wat oude onbruikbare stofjes van me eigen mee te nemen.
Nou dat waren dus inderdaad onbruikbare stofjes, ik had een veel te synthetisch lapje ontvangen van de stoffenkraam (miskoop zoveel en gelijk ook de grootste handicap van online bestellen). Voor kleding was het lapje ongeschikt, maar ook voor het plakken op canvas, het plakt dus geheel niet, welke lijm we ook probeerden het wilde gewoon niet hechten. Dus dat canvas doek gaan we thuis maar eens een keer beplakken. 's Middags heb ik aangeschoven bij de haakworkshop voor het gezellige en een hexagonnetje gehaakt, wie weet volgen er nog wel meer en maken we er zoals we al grapten een sprei, kussenovertrek over tafellakentje voor de kleuterjuf van :D :)

Aan het eind van de dag met een groep nog lekker uiteten geweest en thuis gekomen ben ik op de bank neergestort en niet veel later in bed. Was moe, kapot maar heb een erg leuke dag gehad. Bedankt, volgend jaar weer!

PS. Ik heb gisteren meermaals verteld over het vlechten op een bierviltje door de kids, heb bij gebrek aan foto's van de clubdag het vlechten maar even op de foto gegooid voor de liefhebbers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten