dinsdag 16 juni 2009

Blogstilte... machine stuk

Na zoveel jaar trouwe dienst heeft sinds een week of 2 mijn Brother het zwaar. Hij heeft spanningsproblemen en waarschijnlijk betekent dit het einde van onze relatie :{

Ik heb hem inmiddels al helemaal schoongemaakt, alles nieuw er ingedaan, nieuwe naald, nieuwe spoel etc etc. Maar hij knapt er niet meer van op. Kleine stukjes naaien gaat nog enigzins, al moet je dan niet goed gaan kijken hoe het stiksel eruit ziet. Borduren kan ik helemaal wel vergeten. De bovendraad lust aan de onderzijde, en de onderdraad is loeistrak. Trekt het hele borduurwerk kapot/los van de versteviging (of het spoelhuis in).



Dat wordt dus afscheid nemen (hij was ook wel een keer aan vervanging toe, maar had van mij wel na de zomer gemogen, wil nog zoveel doen). Goede nieuws is dat ik mag gaan shoppen voor een nieuwe, maar ow wat een moeilijke keus. Blijf ik bij Brother en neem ik de nieuwe innovis 1 (quattro) of stap ik over naar de pfaff creative vision 5.0 Ik dub er al een flinke week over en mij kennende zal ik nog wel een tijdje blijven twijfelen, dus tot die tijd kan ik alleen m'n creatieve buien botvieren op de locker, haaknaald en breipennen.

1 opmerking:

  1. Succes met het kiezen tussen een Brother of een Pfaff! Ik heb geen borduurmachine, dus het verschil tussen die twee zou ik niet weten! Hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen