dinsdag 16 juni 2009

tuintje aan het 'opzoomeren'





Het lag al een tijdje in de planning, maar gisteren dus eindelijk maar eens gedaan. Nieuwe hoezen voor de parasols in de tuin. Doorgaans worden die geleverd met een saaie donkergroene zak en was me daaraan al maanden aan het ergeren. Stoffen zakken vond ik niet zo handig aangezien ze bij ons het hele jaar buiten staan en wij stoffen parasols hebben. Bij de Albert Heijn kwam ik deze plastic tafellakens tegen, de link was snel gemaakt.



Dus vanaf nu kijk ik vanuit mijn raam naar gezellig fleurige zakken *O*




Van de restjes heb ik kussentjes gemaakt voor de kids, zitten zij deze zomer ook lekker zacht.



zow en nu heb ik wel weer genoeg gepost vandaag, ben in elk geval weer een beetje bijgewerkt :)

2 opmerkingen:

  1. Wat superfleurig Jolanda, echt heerlijk om tijdens een slechte dag buiten toch nog naar te kijken word je toch weer vrolijk van ..!
    groetjes , Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er superzonnig uit. Véél gezelliger dan die groene hoezen of van die doorzichtige gevallen zoals wij hebben! Je hebt iedergeval zomers, ´s winters of wanneer dan ook een vrolijk bloemetje buiten staan!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen