vrijdag 26 juni 2009

Vaderdag en meer

In het begin van het schooljaar heb ik voor alle leerlingen van Alicia d'r klas van stoffen Xenos placemats een etui gemaakt voor alle pijpjes en blokjes wasco. De afgelopen weken hebben de kids naast het breien van de fluitenzakken ook leren haken en hebben ze allemaal een sliert gehaakt waar uiteindelijk de naam van gemaakt moest worden op het etui, zodat na de vakantie iedereen zijn eigen etuitje weer terug kan vinden.



Het lijkt de laatste tijd een gewoonte te worden om steeds achteraf veel berichtjes tegelijkertijd te plaatsen, maar gezien de ontwikkelingen van afgelopen week 'beloof' ik de komende tijd weer actiever te gaan bloggen.

Dus nog ff een keertje terug in de tijd naar vaderdag. De dag ervoor waren we naar het ballonfiesta geweest in het park, en er was een uitje weg gepland voor de dag zelf, dus een beetje moe en onuitgeslapen hebben we papa onwijs verwend met een lekker ontbijtje en allerlei pakjes, die ochtend stond ik ook voor de (maar dat weet ik nu pas)allerlaatste maal behoorlijk gefrustreerd een laatste borduurtje te maken op de brother.


(een reishoes voor om de laptop)

Na de verwennerij en het ontbijt zijn we lekker richting amersfoort gegaan, de kids en dan met name Jayden is helemaal bezeten van Dino's. Dus zijn we op verkenning gegaan in het Dinobos in dierenpark Amersfoort.

Jayden met 'Cera'(uit platvoet)


Alicia voelt en bestudeert de tanden van een 'ruigtand' (T-rex)



Mijn trots O+


Meer foto's van het dinobos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten