maandag 5 april 2010

Stoffenspektakel Heerenveen

Maar jij zou toch UWYH (Use What You Have) de komende tijd ??? Yep, klopt helemaal, maar dat gaat een beetje lastig als je net niet dat ene effen lapje hebt om te combineren.(Of zou dat komen omdat ik perse juist wil combineren met wat ik niet heb.. :? :D )

Dus na het iets wat vreemde eieren zoeken vanmorgen (de afgelopen jaren liepen we al bibberend in pyjama ons ontbijt bij elkaar te scharrelen, nu moet ik toegeven dat het in superman outfit een stuk sneller ging, let ook even op de volgens hem verplichte combi van zijn outfit en de oude lakschoentjes van Alicia. En mevrouw de prinses wist ze prima aan te wijzen en hier en daar een handje te helpen) nog even met mijn mams over het stoffenspektakel in Heerenveen gelopen.

Na een klein omweggetje voor de man des huizes voor een foto van het straatnaambordje FOK konden we de jacht op effen stofjes snel vervolgen. De eerst 4 lapjes waren met print en ook de lapjes erna die in de asokar (zo werd hij vandaag ‘liefelijk’ benoemd ;)) verdwenen waren niet de lapjes die op mijn lijstje stonden.

Gelukkig heb ik vlak voor onze terugreis ook nog een stapeltje stof ingeslagen die wel gepland stond, kan dus, voor nu, geen enkele smoes meer bedenken, moet nu echt eerst wat weg gaan naaien voor ik weer nieuw kan gaan inslaan. (Uiteraard ook nog even de nieuwste BizzKids meegenomen en een ABC102)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten