zaterdag 10 april 2010

Skateboard overhemd

Gisteren al even over geblogt, maar hier is hij dan Jayden’s nieuwe overhemd. Ik plaats hem wat vervroegd (moet de knoopsgaten nog, maar ben daar nog altijd wat huiverig voor en stel ik altijd zo lang mogelijk uit) maar nadat ik het veloursmotief er opgestreken had kwam ik tot de ontdekking dat het alweer de laatste was die ik voor hem op voorraad had. Tijd om nieuw te bestellen dus, maar niet zonder eerst een gokje gewaagd te hebben met deze give-away van applicatie enzo.


De skater op de voorkant van dit overhemd komt ook daar weg en zo heb ik er al meer inmiddels verwerkt, naast dat ze erg leuk zijn, blijven ze er ook erg goed, ook na veel wasbeurten.

 

Foto op ‘model’ volgt zodra de knoopsgaten erin zitten :)

3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk overhemd is dat geworden. Knoopsgaten maken waren ook nooit mijn ding, maar sinds vorig jaar en ik een nieuwe machine heb, omdat mijn oude, echt héél lelijke knoopsgaten maakte, gaat het knoopsgaten maken van een leien dakje. Gelukkig maar, want ik moet ze geregeld eentje maken!!

    Succes met die knoopsgaten!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Wat een Gave blouse heb je voor hem gemaakt, ziet er goed uit zo met die skaters! Die van het achterpand is ook erg mooi geworden! Kan hij een beetje blijer mens worden! Doet het hem erg zeer?

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het doet hem best zeer. En hij heb er volgens mij ook iets van een hersenschudding bij want zodra meneer iets anders doet dan languit op de bank filmpje kijken moet hij spugen.

    We hopen inderdaad maar dat het snel over is.

    Knoopsgaten heb ik nog steeds niet gedaan *schaam* maar heb wel bijna een broek in elkaar zitten voor eronder :)

    BeantwoordenVerwijderen