dinsdag 16 maart 2010

Superboy

Zoals ik al schreef, moet ik nog even wat 'winter'resten wegnaaien vanwege ruimtegebrek in de kasten..

Inmiddels heb ik 2,5 trui klaar en denk dt ik nog 1 trui maak en dan de evt nog een lekker vest voor de koelere zomeravonden of een bolero. Jayden was dit keer als eerste aan de beurt (die van alicia zijn zo goed als af en zullen morgen wel er op komen)

Het is een superhelden trui geworden en hij is met recht een held geweest deze week, hij heb zijn eerste tand er uit getrokken (zat al erg los, had er last van en heeft hem dus maar 'even' eruit gehaald, nummer 2 was binnen een paar dagen later eruit).

Omdat de geborduurde superheld een ooglapje draagt hebben we als 'grapje' een zelfde soort maskertje er bij gemaakt die met knopen aan zijn capuchon zit, die zal hij de eerste tijd maar wat graag en vaak op doen.


8 opmerkingen:

  1. wat een supergave trui is dit zeg! ontzettend crea met die ooglapjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee, dit is een echt trui voor jou superheld! Helemaal te gek!
    Ik vind hem zelfs supergaaf met die mouw en dat ooglapje!
    Ik ben benieuwd naar de rest!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die is echt mega supergaaf..... Mijn jongens hebben al 2 superhelden truien dus deze laat ik zeker aan de jongste niet zien, die zou ook de hele dag met het ooglapgedeelte rondstuiteren.

    De gevlamde mouwen zijn het ook echt helemaal!!!

    Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een supermooie trui is dat geworden, prachtig!!
    Die kleuren en dat borduurwerk, schitterend zo bij elkaar..
    Ik ben benieuwd naar de andere truien hoor!
    liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superstoere trui. De kleuren zijn ontzettend mooi. En dat maskertje met die knopen, dat is echt super verzonnen!! Meneer staat leuk op de foto's, ècht een held!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw!! super mooie trui en wat een leuk idee dat losse maskertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat geweldig leuk & mooi! jayden wil vast niks anders meer aan? :o

    groetjes,
    'trui'. :)

    BeantwoordenVerwijderen