woensdag 30 september 2009

Captain Peppernose

Voor de zomervakantie kwam ik deze trui tegen in het opruimingsrek van de wibra. Alicia vond hem saai en hij leek te veel op de trui van een klasgenoot (en dat blieft madam niet) Dus ik mocht/moest hem maar pimpen. Oorspronkelijk stonden er letters en bloemen op geborduurd (waarvan ik dacht die torn ik wel los, maar dat ging niet zo simpel als gedacht, ze zaten niet alleen vastgenaaid, helaas ook gelijmd. De keuze voor wat er op ging komen werd daardoor nog beperkter, het moest immers over de oude applicatie heen passen (en het ontstane gat bedekken die ik inmiddels al gecreeerd had).

Captain Peppernose had ik eigenlijk voor Jayden in gedachten, maar bleek op een klein stukje na in een keer alles weg te werken en de trui te redden, dus nu lopen er straks twee in een shirtje met de geliefde 'piraten'kat zoals de jongste hem noemt.




Zoals ik gisteren al schreef had Jayden vandaag zijn feestje, we hadden een my little pony paardje gekocht en daarbij een handdoek geborduurd met d'r naam. Deze handdoek gebruikt als inpakpapier




Geen opmerkingen:

Een reactie posten