vrijdag 11 juni 2010

avondvierdaagse

Het zit er weer op !!


Vanavond de laatste avond en geheel in stijl van de afgelopen dagen ging ook deze avond van start met regen. we zijn weer overladen met bloemen, heb inmiddels zelfs een pan als vaas moeten gebruiken en de kinderen zijn naast de bloemen ook heerlijk verwend. Alicia heb van die dingetjes voor aan de crocs gekregen, een voetbalrietje, voetbalshirtje en een zonneschermpje voor in de auto. Jayden een voetbal rietje, een voetbalshirtje, een zonneschermpje voor in de auto en een dino die je in elkaar moet puzzelen van balsahout.




Afgelopen week heb ik iedere avond na het lopen druk gewerkt aan hun eigen naamslinger, heb ze al vaak gemaakt op bestelling, maar nog nooit voor mijn eigen kinderen *schaam* We willen na de vakantie ook hun kamers weer eens opknappen en passend maken aan de leeftijd waar ze in zitten, Jayden wil graag een dino kamer, dus aan de naamslinger een dino gemaakt en de kleuren alvast een beetje gekozen die ik dan ook wil gaan gebruiken. Alicia begint nu echt groot te worden en houd graag van een vleugje romantiek ala hartjes en roosjes, dus aan haar wens ook tegemoet gekomen.

 
Mijn mams heeft de afgelopen dagen alle avonden meegelopen, dus verdiende er ook 1, voor haar een oranje slinger gemaakt met zuignapjes, als ze dan met de caravan weg zijn tijdens de voetbal/koninginnedag/olympische spelen etc etc kunnen ze hem mooi voor de ramen hangen.
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke slingers! Ook leuk voor verjaardagen en zo. Hier hebben we ook de avondvierdaagse gehad en het was gezellig! De kinderen (de jongsten) liepen met de basisschool mee en ik was limonademoeder in de pauze, koffiezetter en mijn oudste liep de laatste avond mee als begeleider. Hadden wij ook een steentje bijgedragen nietwaar? Hier hebben ze ook lekker veel speeltjes en snoepjes gekregen, al geef ik zelf nooit zoveel. Alles bij elkaar meer dan genoeg haha!
    (Ze hadden bij action leuke plastic bekers en medailles en daar heb ik een zakje bij geknoopt.)
    Groetjes mama lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb er ook al veel gemaakt maar ook niet voor m'n eigen kinderen...
    Leuke slingers heb je gemaakt !
    Groet uit Assen.

    BeantwoordenVerwijderen