zaterdag 15 mei 2010

Moederdag 2010

Moederdag dit jaar verliep heerlijk anders. Ik ben heerlijk verwend met kusjes, knuffels, een ontbijtje en ontzettend lieve kadootjes. De kinderen hadden samen met Danny de dag ervoor in het park alle winkeltjes bezocht en op zijn kop gezet naar een kadootje voor mij O+


En het resultaat was erg lief, beide kinderen hebben een afdruk van hun handen laten maken in wax terwijl ze een hartje vormden, een geduldig, secuur werkje heb ik me laten vertellen wat ze in opperste concentratie en met veel liefde en geduld hebben gedaan. Verder hebben ze met z’n drieën de allermooiste kralen uitgezocht voor een armband die ze konden vinden en heb ik voorgoed geen nachtmerries meer dankzij mijn nieuwe dromenvanger.


Heb een heerlijke dag met ze gehad in het park (slagharen), beetje fris/koud maar wel erg gezellig.

1 opmerking:

  1. O, wat leuk!! Die hartjeshandjes!! En heerlijk dat je geen nachtmerries meer kunt krijgen!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen