donderdag 19 november 2009

Ziekenboeg, Award en Engelentas

Had ik sinds vorige week donderdag Jayden ziek thuis, inmiddels is Alicia ook ziek. Alles staat hier dus op een laag pitje en wordt uitgesteld tot rustigere tijden.

Wel heb ik gisteravond bij Hannie de tijd gevonden om de crossbag van FM af te maken. Mijn moeder had vorige maand toen ze op vakantie was bij mijn zussie in Zwitserland het patchwork magazine voor me meegenomen waar hij in stond. Het formaat viel me erg tegen, of ik moest Alicia gaan uithongeren en minder eten mee naar school gaan geven of het patroon wat groter maken. Die laatste oplossing was iets vriendelijker :)


Foto op model komt zodra ze zich weer wat fijner voelt.



update (30-11): Nu met model :)




Ook heb ik deze week van Arjanne en Mariska een award mogen krijgen (nogmaals dank je wel). Aan zo'n award zitten allemaal regeltjes, oa het doorgeven aan 7 andere creatievelingen. Het is ontzettend moeilijk om een keus te maken uit al die leuke blogs die ik volg en als ik ze check zie ik ook dat ze vrijwel allemaal al zo'n welverdiende award hebben mogen ontvangen.

1 opmerking: