maandag 2 november 2009

Is het een poes of toch een tijger...

De meningen zijn hier een klein beetje verdeeld.


Sinds dit weekend is mijn avondtherapie veranderd in borduren op de bank, het haken is in de kist beland tot mijn bestelling binnen is (hopelijk eind deze week weer binnen). Nu had ik als plan om nog wat kussenhoesjes te borduren en ach toen ik dit poesje zag vond ik het een leuke om mee te beginnen (ben eigenlijk op zoek naar oude sprookjes). Gaandeweg tijdens het borduren werd er alleen naast me gezegd dat het meer op een tijger lijkt dan op een poes.
Dus tja twijfel allom, gooi ik de katten straks op een kussen met een 'mislukte' poes erop, geef ik hem aan Jayden en belangrijker wat voor kleur ogen geef ik dat beest straks. groen (poesje) of gelig (tijger).

de poll eindigde met 15 stemmen voor een poesje tegen 10 stemmen voor een tijgertje. Dua binnekort liggen de poezen op een eigen nieuw kussentje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten