zaterdag 1 januari 2011

De beste wensen…

voor een ieder die hier even langskomt (en dat ondanks het weinige bloggen trouw blijft doen). Een van mijn goede voornemens van dit jaar gaat zijn dat ik weer bezig wil zijn met wat ik leuk vind, naaien, haken, fröbelen etc etc. Sinds vorig jaar voorjaar heb ik niets meer voor m’n eigen genaaid en alleen maar (school)opdrachten vervaardigd en de lol in het bezig zijn is daardoor iets afgenomen. Ook de haak en breinaald blijven veel te veel liggen. Heb afgelopen decembermaand nog wel een begin gemaakt aan een gehaakte kerststal maar opnieuw kreeg ik gezondheidsproblemen en belandde ik in bed of op de bank om voornamelijk daar te slapen of doelloos tv te kijken. Gelukkig heb ik voor die tijd nog wel alle kerstkaarten (50stuks) voor de klasgenoten van de kinderen af kunnen krijgen.


Nieuw jaar, nieuwe kansen en hopelijk veel nieuwe projecten waar ik in op kan gaan (en met de komst van XLstoffen (karteris) aan het einde van mijn straat zou dat geen groot probleem moeten gaan worden). Eerst maar eens de zomerjurken waar ik aan begonnen was in mei eindelijk een zoompje geven, de hoek en de stapel doorspitten en schoon schip maken.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten