maandag 27 september 2010

en we gaan nog niet naar huis….

Ik schreef in het vorige bericht nog erg hoopvol dat ik NU ongeveer klaar wilde zijn met Alicia d’r nieuwe kamer. Nou deadline niet gehaald dus we blijven nog wat langer op de camping.

Mijn dagindeling maakt het alleen maar mogelijk om halve dagen te klussen waardoor mijn tijdschema niet gehandhaafd kon worden, wat ook niet hielp was om NADAT ik een muur behangen had toch te bedenken dat het leuker is om dat behang op een andere muur te doen. Dus kon weer overnieuw beginnen :D :D


Maar op 1 klein muurtje na (die ga ik morgen behangen, zilver) zit alles er weer op, zo hebben we nu een patchworkmuur (die had ik eerst zilver gedaan, maar beviel uiteindelijk niet vanwege lichtinval van buiten)(heb dus nu allemaal 4kanten geknipt en geplakt), een rood met witte stippen muur,


deze beide muren heb ik ook al aan de onderkant bekleed met platen populierenhout (lambriseringachtig idee zeg maar), zijn inmiddels wit geverfd.



Ook de oude buffetkast uit de keuken heeft moest er aan geloven en kreeg een lik verf, is opgedeeld in een hang en leggedeelte en wacht nu nog op de deurtjes, laatjes en de kastrandjes die ik aan het haken ben.



Ons oude dressoir, die bij de buffetkast hoorde gaat ook naar haar kamer en moet ik nog helemaal schuren, verven en ombouwen tot een toilet/kaptafel/kast achtig idee. Dus de komende 2 weken ga ik nog minimaal nodig hebben vrees ik om het allemaal klaar te krijgen en dan nog zal het vast en zeker nog weken duren tot alles wat ik wil maken ook klaar is, alhoewel alicia zelf al een beginnetje heeft gemaakt met een hartjes-slinger…

En omdat ik het gewoon retestoer van hem vond nog een foto van Jayden, die had voor zijn verjaardag een vishengel gekregen en viste eventjes 5 vissen uit de plas hier op de camping. Het eerste exemplaar werd natuurlijk even op de foto gezet :)


PS: Alicia heeft eindelijk haar C-diploma gehaald *O* *O*

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je C-diploma Alicia. En wat wordt haar kamer mooi!! Dat is geen half werk, een patchwork muur + lambrizering + kasten verven, randjes haken etc. etc. etc. Maar wat wordt het mooi en kleurig!!!

    Dat wordt als het af is schitterend!! Ik kan me voorstellen dat je even uitloopt, want met een halve dag per dag schiet het natuurlijk minder hard op, hè!!

    Succes met de laatste loodjes!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig met die gehaakte randjes aan de kast! wat een werk, maar wordt vast allemaal heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen