zondag 26 februari 2012

Carnaval

Carnaval heb ik dit jaar met de franse slag gedaan, het werd echt een tussendoor klusje
(zo erg tussendoor dat ik zowel van alicia als van mezelf nauwelijks foto's heb :) )



Jayden ging als een draak (van ridder Joris en de draak) en Alicia moest een figuur uit de Edda kiezen en koos Freya/dochter van Freya.

Aangezien de hulpmoeders ook verkleed moesten naar hetzelfde thema van de klas werd heb ik voor mezelf precies dezelfde jurk genaaid als dat ik voor Alicia deed. Om de kou een beetje tegen te gaan besloot ik een bolerootje te maken voor ons, uiteindelijk werden het 7 bolerootjes zodat niemand van de godinnen het die dag koud had.
 

Al met al was het een erg gezellige (vermoeiende) feestboel. (maar gelukkig kun je ook prima slapen aan je tafeltje op school)

Het was echt een feestweek, want juf vierde ook haar verjaardag, met de kinderen besloten haar een taart kado te doen. Eentje die ze zelf moest gaan maken. Tas gemaakt, ingrediƫnten erin en ieder kind nam zelf een appel mee. Erg leuk om iedereen een appel te zien geven ipv de bekende bloemen, zeepjes, thee etc. Juf heeft samen met de klas de taart gebakken en naar zeggen was dat erg gezellig en natuurlijk erg lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten