zaterdag 31 december 2011

nog eventjes 2011

2011 was kwa het onderhouden van mijn blog een waar dieptepunt, een krappe 20 berichten is wel erg weinig. Maar nu we helemaal gesetteld zijn, geen verhuis-, verbouw- of andere grote plannen hebben of gaan hebben komend jaar (behalve dan de tuin :D ) Kijk ik erg uit naar een nieuw fijn productief en creatief jaar.

Veel dingen die ik gemaakt heb het afgelopen jaar zijn nooit op de blog gekomen, laat staan op de foto. De broeken van de afgelopen 2 maanden gelukkig wel

De laatste werkstukken van 2011:
Een hele tijd geleden (maart 2010) maakte ik voor Jayden deze heroes trui. Helemaal verzot is hij erop en de teleurstelling was dan ook groot toen hij deze winter dan toch echt te klein was. Dus ik ben maar weer in de lappenbak gaan zoeken en vond nog resten van de trui, heb er nieuwe boordjes aan gezet en ‘zijpanden’ zodat hij deze winter nog een ronde mee kan. Kind blij mama blij. En om het feest af te maken is hij nu zelfs compleet draagbaar met broek. De broek was supervlot gemaakt omdat ik het patroon nog had liggen van een nooit geplaatste ‘motor’ broek die ik in de herfst snel tussendoor voor hem maakte.
Verder ben ik (voor mijn doen) al ‘eeuwen’ bezig met een (roberta) broek voor Alicia. Hij is nog steeds niet af; niet omdat ik vastloop of iets niet op voorraad heb, maar gewoon omdat hij blijft hangen/liggen in de ‘ow-dat-doe-ik-straks-wel-hoek’ Hij staat dus ook op lijst met goede voornemens voor het nieuwe jaar: direct een zoompje maken in kleding.







Tot slot nog even 4 mofjes die ik in opdracht hebben mogen maken, zo lief O+ Dat was ie voor 2011, alvast een fijne jaarwisseling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten