zondag 28 februari 2010

lekker luieren in 't Loo en zwemdiploma B


Afgelopen vakantieweek hebben we weer eventjes een weekje op Landal 't Loo gewoond, heerlijk geluierd, gezwommen, veel spelletjes gespeeld en genoten van nog een klein (hopelijk laatste) sneeuwbuitje. We zijn met z'n allen heerlijk tot rust gekomen en omdat we een huisje met sauna hadden hebben we met z'n allen het luie zweet daar ook maar achtergelaten :)

Uiteraard had ik m'n haakspullen weer bij me en ben dus maar weer eens verder gegaan met de kussenhoezen van afgelopen zomer, 2 heb ik er nu af (alleen de achterkant moet nog voorzien worden van een lapje, maar dat doe ik straks allemaal in 1 keer) de anderen hoop ik nu spoedig ook af te krijgen, terwijl ik haakte hadden de kinderen saampjes de grootste pret, een beter en gezelliger uitzicht kun je je haast niet wensen.

Volledig uitgerust is Alicia afgelopen vrijdag direct doorgegaan naar het proefzwemmen om vervolgens zaterdag dan eindelijk het felbegeerde B diploma te halen !! Ze is er enorm trots op en daar heeft ze ook alle recht op!! Ze heb er heel wat weekjes voor moeten ploeteren. Mochten we het geregeld krijgen met de zwemschool en de lesuren gaat ze nog door voor C (ze krijgt er steeds meer lol in).














1 opmerking: