vrijdag 26 juni 2009

Nieuw speeltje

Afgelopen dinsdag hebben we de knoop doorgehakt, zonder een machine zitten en niks kunnen is rampzalig en was niet van plan omdat extreem lang vol te houden. Na nog wat leeswerk, kijk werk en rondvragen is de keuze gevallen op de Pfaff. Na wat dealers rondgebeld te hebben en flink veel verschillen in prijs vernomen te hebben kwamen we uit bij Matson in Rotterdam. We konden diezelfde middag nog langskomen om te kijken, proberen, een complete introductie krijgen over de machine. Zogezegd zogedaan die middag de kids ingeladen en die kant opgereden, rond half 7 gingen we met machine weer richting zwolle.



Eenmaal thuis werd mijn geduld nog wel een tijdje op de proef gesteld, de volgende dag hadden de kleuters het st Jans feest en die wilden toch wel erg graag pannekoeken en een bloemenkrans in het haar, dus een bloemenkrans en 20 pannekoeken verder kon ik hem eindelijk uitpakken.

Wat een machine !!! Mijn bureautje moet de komende dagen een ietwat andere indeling gaan krijgen, want hij is echt enorm, maar mooi. Echt veel proberen was er niet bij die avond, maar woensdag heb ik er flink wat testlapjes doorheen gehaald.(Alicia gaat van het weekend op kamp en alles moet getagd worden met haar naam, mooie manier om het borduurgedeelte uit te testen)

1 opmerking:

  1. Wauw, dat is nog eens een formaat machine! Ik vond mijn Pfaff expression 3.0 al zo groot, vergeleken met mijn vorige Pfaff!!!

    Heel veel plezier met je nieuwe machine!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen